Tankekort v 23!

Idag är det sommar!
På riktigt!

Solen skiner från en underbar blå sommarhimmel. Man kan ta på sig kortbyxor och linne och sina flippflopp sandaler och bara gå ut!
Låta den nakna huden njuta av solens värme, känna den milda vinden rufsa till håret!
Frossa i sommarens smaker.....
.... solvarma jordgubbar....en god gräddig mjukglass med nötströssel!

Blunda och lyssna på sommarens ljud....fåglarna som kvittrar, barn som skrattar och leker eller gräsklipparen som brummar hos grannen.

Dra ett djupt andetag och insup sommarens dofter....det nyklippta gräset....det salta havet...varm asfalt....

NJUT AV ÖGONBLICKET!

Kommentarer

Anonym sa…
Nu ska jag komma igång igen, återkommer när jag gjort mitt kort...

Kommer det mer, eller är det "semester" nu?!

Kramiz Kada
Anonym sa…
Livet kom emellan... Efter en mycket tuff period är jag på G igen hoppas jag.
Här är i alla fall mitt kort om att NJUTA! http://kada.blogg.se/2008/august/dags-for-tankekort-igen.html

Kramiz Kada

Populära inlägg i den här bloggen

I takt med livet......

Ett gott skratt.....