Veckans Tanke 36!

Häromdagen fick jag ett mail med en så tänkvärd tanke!


För att ta nya tag måste man släppa det gamla...
svårast är den tid då man hänger i luften!

Stig Johansson

Hur sanna är inte dessa orden!
Hur många gånger har jag inte försökt att göra förändringar i livet....
i mitt sätt att tänka.....börja ett nyttigare liv o gå ner i vikt.....ändra rutiner....

Det kan vara i det lilla men också större ting!

Hur svårt är det inte att släppa taget om gamla invanda mönster som känns bekanta o trygga.
Hur lätt är det inte att ge upp och ramla tillbaka i dom gamla hjulspåren??!

...det är ju så svårt att hänga i luften!

Ilona


Kommentarer

Hej där!!

Var inne på min blogg som har varit i vila under några veckor då jag varit lite konvalisent under december.
Ser då en liten fråga om jag är från Fågelstigen och det är jag så min fråga blir då vem är du?
Man blir ju nyfiken!!!!

Ha en fortsatt skön måndag!!
Patricia/Pia
Hej igen!!

Av misstag så skrev jag inlägget ovan på fel blogg! Ber om ursäkt för detta!
Men det trevliga med det hela var att jag hittade denna fina blogg!!

Ha det gott
Patricia
Anonym sa…
Tack för titten i min blogg!*gald*
ja jag andvänder ps för att fixa till lite på bilderna (ibland) oftas vill jag ha dom naturliga tycker dom är bäst då!! :)
Helene sa…
http://labs.wanokoto.jp/olds

Adressen till den japanska sidan där du kan göra dina bilder gamla! Vassego!

Tack för det trevliga besöket!

Kram Helene

Populära inlägg i den här bloggen

I takt med livet......

Ett gott skratt.....