Tankekort vecka 3!

Ännu mer härlig inspiration! Vad ni är kreativa tjejer!

En skön tolkning av tinastina!

Ett riktigt drömskt kort från carinalin!
Ännu ett kort av Anna/ anneh...om våra drömmar!

E skön tolkning av Anki...en del bleka blommor...och en del starkt lysande!

Hegu´s kort denna veckan!

Denna fina skapelse har Jenny Åhlund skickat in!

Titta vilket härligt kort Kada skickat in...
...och det är helt OK att använda delar av hela texten!
Kada skicka också med en bild på minialbumet som alla TANKEKORTEN samlas i!


Denna veckans tanke är:

Förverkliga dina drömmar innan dom förbleknar!

Jag utgår från mig själv...ibland kan man få en idé och bli väldigt engagerad och ivrig att förverkliga den. Så sätter man igång och planerar, diskuterar och drömmer.
Det kan var små saker som en idé att scrappa, att möblera om eller ....ja nåt smått! Det kan röra sig om större projekt...utbildning, starta eget, skriva en bok eller byta jobb... Men så kommer livet emellan!
Man blir upptagen av andra tankar...tiden går och vår dröm förbleknar och förblir en dröm!

Förverkliga dom innan dom förbleknar!
Den tiden kommer då vi inte har karfterna och tiden kvar...bara drömmar!

Kommentarer

Jozebelle sa…
Hejsan Hoppsan nu har jag ju två att fixa...plus en framsida kanske, nja det kan jag göra senare i och för sej...nu vet jag ju i alla fall vilket format jag vill göra det i!
louisevbg sa…
Vilken underbar sida, tankekort, jag längtar efter att få sätta mig och skapa. Kramiz

Populära inlägg i den här bloggen

I takt med livet......

Ett gott skratt.....