Tankekort vecka 8!




Ett härligt sirlig tankekort från carinalin!

Louise vbg´s kort om veckans tanke!

Mollys härliga digitala tolkning!

Tinas tolkning...
där stjärnorna står för det gränslösa!

Först ut är Jenny Åhlund...
Med egenhändigt ritad
"Flisan"

Coaching är en form av personlig utveckling. En coach ställer frågor och det är bara du som har svaren. Frågorna som en coach ställer skall få dig att tänka i nya, positiva banor...att se lösningar och att hitta nya vägar!

Den första frågan en coach ställer inför ett samarbete är den fråga jag skulle vilja att ni tänker på denna veckan! Den lyder...

Om det inte fanns NÅGRA hinder eller begränsningar i ditt liv...vad skull du då göra?
..............................................

Och som en följd på den frågan är veckans tanke:

Lyfter man blicken finns det inga gränser!

Dom tankar och idéer man får i sinnet brukar vara väldigt befriande, upplyftande och ibland förvånande!

Testa! Det har jag gjort och förvånat mig själv!

Ilona

Kommentarer

Lisbet sa…
Hej!

Har just gjort ett kort men sparade det i fel format. Får se om du får något av mig den här veckan.

Ha det gott
Anonym sa…
Vi kan alla behöva påminnas om vikten av positivt tänkande!
Anonym sa…
JAg har inte hunnit med att göra kort några veckor nu; har abstinens! Såååå många fina kort här fanns att se!

Kramiz Kada

Populära inlägg i den här bloggen

I takt med livet......

Ett gott skratt.....