Tankekort vecka 16!

Ett kort från Lisbet. Texten säger allt.....!

Jag har funderat på ett fenomen....

Ibland håller jag föreläsningar om personlig utveckling och stresshantering. När en sådan föreläsning är slut brukar åhörarna få fylla i en blankett om hur dom upplevde föreläsningen och övningarna. Även en fråga om hur dom upplevde föreläsaren!
Detta för att jag skall kunna göra förbättringar!

Låt säga att 49 svara mycket positivt på alla frågorna, upplevde övningarna som avslappnande o givande och tycker att jag som föreläsare var engagerad, kunnig och motiverande.

1!!!! svarar att det var inte vad hon/han förväntade sig och att jag som föreläsare var tråkig...

Vad tror ni jag tar med mig från den kvällen???
Dom 49 positiva svaren eller den enda negativa?!!!
Just det! Den enda negativa!
Jag tycker att jag misslyckats totalt, måste gör om hela upplägget, ändra på övningarna...kanske rent av sluta, för jag kan ju ändå inte....

Är det någon mer än jag som upplever detta?

Veckans tankekort lyder....

TÄNK POSITIVT!
Du är vad du tänker!

Välkommen med dina tankar!
Ilona

Kommentarer

Det finns så mycket bra tankar och ord i den här bloggen att jag blir så sjukt inspirerad och verkligen verkligen vill göra såna här små söta tankekort, men jag vet inte alls hur. Tack för att du är så KANONBRA Ilona och får oss alla att tänka lite extra, eller iaf mig, på vem jag är och hur jag tänker. Tack!

Populära inlägg i den här bloggen

I takt med livet......

Ett gott skratt.....