Skapat av Anki!

Jag måste bara få visa något som jag är väldigt glad över!

Ett härligt Må Bra album, inspirerat av olika Veckans Tankar!
Det är Anki som gjort detta album, som också är en utmaning i Svensk Scrapbooking!

Mer från Anki här!
När jag startade Må Bra-bloggen och Veckans Tankekort gjorde jag det av en speciell anledning!
Efter att själv ha vandrat den tunga och tuffa vägen tillbaka från en utbrändhet, vet jag hur oerhört viktigt det är att tänka positivt och ha vänner omkring sig som tror på en och som stöttar.

Efter att ha utbildat mig till Rehab konsult och LivsCoach har jag fått massor av "verktyg" till min hjälp! Dessa "verktyg" vill jag dela med mig av och ett sätt är Må Bra-bloggen!

Ett underbart resultat av bloggen är alla era mail och alster ni skickar in!
TACK TILL ALLA ER!

Ilona

Kommentarer

Anonym sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa…
En sån härlig bok Anki har gjort!
Jättekul idé att tex samla sina tankekort på, det har ju blivit några...fast nu ligger jag lite efter...men man kan alltid ta nya tag;0).

Anne/anneh
Jozebelle sa…
Ja-a jag har ju ett litet minialbum där jag skall samla alla bra tankar och menade att jag skulle hängt med på det här men någonstans hann jag inte med...men jag ska göra mina egna kort i min takt, det en av sakerna jag måste lära mej att inte försöka hänga med på alla projekt. Men jag kommer nog att hämta inspiration till mina kort härifrån!

Kram Ann-Marie

Populära inlägg i den här bloggen

I takt med livet......

Ett gott skratt.....